Administratie
Administratieve verplichtingen nemen veel tijd in beslag, maar je wilt ze wel goed bijhouden. Zelf besteed je je tijd liever aan andere taken en werkzaamheden en toch is het aannemen van een administratief medewerker ook weer een grote stap. Wij bieden je een oplossing: Jouw administratie tegen een vast bedrag per maand.

Hoe werkt het?
Bestanden verzamelen
Je downloadt al je in- en verkoopfacturen en bankafschriften die behoren tot de onderneming.
Bestanden delen
Iedere maand deel je deze bestanden met onze administratie-afdeling. Dit kan op verschillende manieren.
Wij doen de rest
Wij verwerken al jouw aangeleverde stukken in het systeem, zodat jouw administratie altijd up to date is.
Wat gebeurt er dan?
Zoals beschreven verwerken we jouw gegevens in het systeem, zodat jouw administratie altijd up to date is. Op dat moment kunnen we je jou dus altijd voorzien van je administratie en is deze gereed voor verzending naar de accountant. Je hebt hier de keuze om deze door ons naar onze accountant-partner te sturen, of zelf een accountant te raadplegen.

Bijhouden administratie
Onze dienstverlening wordt aangeboden in pakketten. Passen onze pakketten niet bij jouw bedrijf? Dan bespreken we een pakket op maat.
Plus
€125*
Per maand
- Tot 50 mutaties per maand
- Per kwartaal aanleveren cijfers voor omzetbelasting (per maand mogelijk)
- Per jaar aanleveren cijfers voor jaarverslag en ib-aangifte
- Herinneringen
- Inclusief licentiekosten accountview
- Back up van je cijfers
Basis
€95*
Per maand
- Tot 30 mutaties per maand
- Per kwartaal aanleveren cijfers voor omzetbelasting (per maand mogelijk)
- Per jaar aanleveren cijfers voor jaarverslag en ib-aangifte
- Alerts
- Inclusief licentiekosten accountview
- Back up van je cijfers
* De prijzen zijn de standaardprijzen excl. btw voor het doorvoeren van mutaties. Opstartkosten worden apart in rekening gebracht en bedragen 59,95 excl. btw. Extra uren zullen apart in rekening worden gebracht en zullen altijd van tevoren besproken worden.